[SharpMZ] Upraveny jednosouborovy Wooky2
Vaclav Peroutka
vaclavpe na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 2 10:09:06 CEST 2018
Michale,
v tomtĂ©Ĺľ adresáři je WOOKY.MZF a WOOKY_II.MZF - ta se nahrává dvojdĂlnÄ› a
přes CMT zřejmě funguje, jak má, protože WOOKY_II je kratšà - končà přesně
na D000. Ale nezkoušel jsem to.
Vašek
"
Vcera mi Vasek reportoval chybu v emu - kdyz u mne nacte Wooky2 http://www.
scav.cz/download/MZ-800/MZ-800_Software/COM/MZF/GAMES/700/Wooky2.mzf
(http://www.scav.cz/download/MZ-800/MZ-800_Software/COM/MZF/GAMES/700/Wooky2.mzf)
, tak ma hra rozdrbane video.
Chvilku mi to neslo do hlavy, protoze u Zdenka ta hra funguje normalne.
Ovsem jak se ukazalo, tak jen tehdy, pokud se nahrava pres cmthack. Pokud se
nacita pres virtual CMT, tak to dopadne stejne jako u mne.
Wooky2 start: 0x1200, size: 0xc500 ... program tedy konci na adrese 0xd700.
Zdenkuv cmthack provede ciste nacteni tela do RAM, takze program pak funguje
normalne. Pri nahravani pres ROM rutiny je vsak pocitac vzdy v rezimu 700 a
nikdy nedochazi k odmountovani horni ROM a VRAM, takze tech poslednich 0x
0700 bajtu se pri nahravani nakresli na obrazovku a po spusteni programu se
ztrati.
V mem emu se cmthack chova stejne jako CMT, takze nacitam data do aktualne
mapovane pameti - program nikdy nemuze byt nacten tak, aby fungoval spravne.
Ciste nacteni MZF do RAM u mne umoznuje pouze Load v debuggeru, nebo v
membrowseru...
Legrace je, ze Unicard manager nacita MZF do RAM podobne, jako to dela
Zdenkuv cmthack, takze z nej se hra spusti normalne. Je otazkou jak se pri
nahravani MZF chova napr. mzrun, ci cmt.com v cp/m, kazdopadne je na prd, ze
tu mame programy v MZF, ktere nejdou spoustet nativne pres CMT.
Michal
"
------------- daląí část ---------------
HTML pĹ™Ăloha byla odstranÄ›na...
URL: http://mail.ordoz.com/pipermail/sharpmz/attachments/20180802/617c015d/attachment.html
Daląí informace o konferenci SharpMZ