<html><body>Michale, <br>v tomtéž adresáři je WOOKY.MZF a WOOKY_II.MZF - ta se nahrává dvojdílně a přes CMT zřejmě funguje, jak má, protože WOOKY_II je kratší - končí přesně na D000. Ale nezkoušel jsem to.<br><br>Vašek<br><br><blockquote data-email="ordoz@ordoz.com">
<div>
<p><font size="+1">Vcera mi Vasek reportoval chybu v emu - kdyz u
mne nacte Wooky2
<a href="http://www.scav.cz/download/MZ-800/MZ-800_Software/COM/MZF/GAMES/700/Wooky2.mzf">http://www.scav.cz/download/MZ-800/MZ-800_Software/COM/MZF/GAMES/700/Wooky2.mzf</a>
, tak ma hra rozdrbane video.</font></p>
<p><font size="+1">Chvilku mi to neslo do hlavy, protoze u Zdenka ta
hra funguje normalne. Ovsem jak se ukazalo, tak jen tehdy, pokud
se nahrava pres cmthack. Pokud se nacita pres virtual CMT, tak
to dopadne stejne jako u mne.</font></p>
<p><font size="+1">Wooky2 start: 0x1200, size: 0xc500 ... program
tedy konci na adrese 0xd700. Zdenkuv cmthack provede ciste
nacteni tela do RAM, takze program pak funguje normalne. Pri
nahravani pres ROM rutiny je vsak pocitac vzdy v rezimu 700 a
nikdy nedochazi k odmountovani horni ROM a VRAM, takze tech
poslednich 0x0700 bajtu se pri nahravani nakresli na obrazovku a
po spusteni programu se ztrati.</font></p>
<p><font size="+1">V mem emu se cmthack chova stejne jako CMT, takze
nacitam data do aktualne mapovane pameti - program nikdy nemuze
byt nacten tak, aby fungoval spravne. Ciste nacteni MZF do RAM u
mne umoznuje pouze Load v debuggeru, nebo v membrowseru...</font></p>
<p><font size="+1">Legrace je, ze Unicard manager nacita MZF do RAM
podobne, jako to dela Zdenkuv cmthack, takze z nej se hra spusti
normalne. Je otazkou jak se pri nahravani MZF chova napr. mzrun,
ci cmt.com v cp/m, kazdopadne je na prd, ze tu mame programy v
MZF, ktere nejdou spoustet nativne pres CMT.</font></p>
<p><font size="+1">Michal<br>
</font></p>
<p><font size="+1"><br>
</font></p><br></div></blockquote></body></html>