[SharpMZ] MZ FPGA

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Čtvrtek Duben 21 17:56:05 CEST 2016

Tak jsem nasel na nekolika svych discich cca 30 ruznych instanci tohoto
projektu, z nihz nektere maji jako pridomek v nazvu adresare a nejake to
sproste slovo :) Diky tomu jak jsem to ruzne migroval z disku na disk uz
ani nejde poznat zadna casova posloupnost. Delal jsem s tim obrovske
more experimentu a mlhave si vybavuju, ze jsem i zapasil s nejakou
ducharinou, ktera tusim souvisela s loadem pro Nexys2 pres USB - pak
jsem to resil Xlinkem. Momentalne nemam na PC nainstalovano ani ISE a do
jednotlivych RTL jsem ted taky nelezl, takze je klidne mozne, ze to co
jsem nasel dela uplne neco jineho, nez by se od Sharpa dalo ocekavat.
Tady jsem zarchivoval uplne komplet adresar, ktery se tvaril jako
posledni ve kterem jsem asi neco delal -  mozna tam jsou i nejake
simulace, mozna je tam plno nesmyslu - mozna nejake experimenty s
pameti, USB, nejake demo - ja ted fakt nevim.
Rad bych rekl, ze to cele prolezu, najdu to nejnovejsi, opravim a
poladim, ale obavam se, ze by to tu viselo dal az do soudneho dne.

http://duna.ordoz.com/vhdl_sharp_pro_martina/

Na nexys3 jsem mel asi nejake problemy s attenuatorem v PSG - je tam
TODO.txt ve kterem jsem si ulozil jak si o tom povidam s Vaskem pres icq
- asi jsme se tehdy dobrali k necemu co mi prislo podstatne si
zapamatovat :)

Jinak ten vlastni oscilator jsem mel asi jen na Nexys2. Ta frq se da
vydelit z toho co tam maji nativne, ale nevychazi to uplne presne. Se na
to podivej. Kdyz tak si treba stahnu ISE a muzeme nad tim splknout po
telefonu.

Michal