[SharpMZ] MZ FPGA

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Neděle Duben 24 01:53:59 CEST 2016

Ahoj,

tak jsem na to konecne koukl, diky moc. Je to teda na mne celkem slozite a vypada to, ze tam mas naimplementovanych docela dost veci. Jen ten projekt je pro Nexys2, myslis, ze nenajdes ten pro Nexys3? Lepe by se mi odrazelo, nez to prekopavat.

Hezky vecer

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Michal Hucik - ORDOZ
Sent: Thursday, April 21, 2016 5:56 PM
To: sharpmz na mail.ordoz.com
Subject: Re: [SharpMZ] MZ FPGA

Tak jsem nasel na nekolika svych discich cca 30 ruznych instanci tohoto projektu, z nihz nektere maji jako pridomek v nazvu adresare a nejake to sproste slovo :) Diky tomu jak jsem to ruzne migroval z disku na disk uz ani nejde poznat zadna casova posloupnost. Delal jsem s tim obrovske more experimentu a mlhave si vybavuju, ze jsem i zapasil s nejakou ducharinou, ktera tusim souvisela s loadem pro Nexys2 pres USB - pak jsem to resil Xlinkem. Momentalne nemam na PC nainstalovano ani ISE a do jednotlivych RTL jsem ted taky nelezl, takze je klidne mozne, ze to co jsem nasel dela uplne neco jineho, nez by se od Sharpa dalo ocekavat. Tady jsem zarchivoval uplne komplet adresar, ktery se tvaril jako posledni ve kterem jsem asi neco delal -  mozna tam jsou i nejake simulace, mozna je tam plno nesmyslu - mozna nejake experimenty s pameti, USB, nejake demo - ja ted fakt nevim.
Rad bych rekl, ze to cele prolezu, najdu to nejnovejsi, opravim a poladim, ale obavam se, ze by to tu viselo dal az do soudneho dne.

http://duna.ordoz.com/vhdl_sharp_pro_martina/

Na nexys3 jsem mel asi nejake problemy s attenuatorem v PSG - je tam TODO.txt ve kterem jsem si ulozil jak si o tom povidam s Vaskem pres icq - asi jsme se tehdy dobrali k necemu co mi prislo podstatne si zapamatovat :)

Jinak ten vlastni oscilator jsem mel asi jen na Nexys2. Ta frq se da vydelit z toho co tam maji nativne, ale nevychazi to uplne presne. Se na to podivej. Kdyz tak si treba stahnu ISE a muzeme nad tim splknout po telefonu.

Michal