[SharpMZ] Čítanie z CMT

Miloš milsa na atlas.sk
Pátek Leden 2 22:42:19 CET 2015


Takže moje skúsenosti hovoria toto:

Štart bity sú skutočne 2 alebo presnejšie je tam bit s ľubovoľnou dĺžkou 
a za ním jeden štart bit long.

Za každým bajtom sa čaká na vzostupnú hranu ľubovoľného bitu, ale zrejme 
je tam vhodnejšie vopchať long, hoci to funguje aj tak aj tak.

Stop bit ani nemusí byť, zrejme je to len kvôli podpore 2. časti 
záznamu, pretože, ak mám dvojdielnu hru (Wooky), tak keď má začať čítať 
druhý diel, narazí mi na tie stop bity, kde zastavím motor (vyhodím 
tlačítko Play na virtuálnom CMT), aby som mohol ručne prehodiť MZF. Mám 
to totiž spravené tak, že ak nastavím MZF, tak sa čaká až kým ho bude 
emulátor čítať. Dovtedy jednoducho CMT stojí, hoci má aj po štarte 
zapnutý motor (po resete).

Miloš

Dňa 2. 1. 2015 o 19:09 Miloš napísal(a):
> Chcel by som sa spýtať, že ako je to s blokom dát na CMT. Podľa toho, čo
> pozerám v monitore, tak by bity mali ísť doradu za sebou bez akejkoľvek
> parity, ale na druhej strane vždy to prečíta 9 bitov, lebo na začiatku
> čítania každého bajtu čaká na nábežnú hranu. Medzi bajty mám pchať nuly
> alebo jednotky? V monitore sa to zjavne nesleduje, v dokumentácii tiež o
> tom nič nie je, teda apoň som nenašiel, ale ak si nejaký program náhodou
> na to potrpí, tak čo tam teda má byť?
>
> Tiež dom doteraz riešil problém so štart bitom pred dátovým blokom
> hlavičky. Až po asi dvoch hodinách som zistil, že tam sú štart bity dva,
> čo som sa neskôr dočítal aj v popise ordoz emulátora. Takže dokumentácia
> je asi na dve veci. :-(
>
> Miloš
>
> _______________________________________________
> SharpMZ mailing list
> SharpMZ na mail.ordoz.com
> http://mail.ordoz.com/mailman/listinfo/sharpmz



Další informace o konferenci SharpMZ