[SharpMZ] Čítanie z CMT

Miloš milsa na atlas.sk
Pátek Leden 2 19:09:51 CET 2015

Chcel by som sa spýtať, že ako je to s blokom dát na CMT. Podľa toho, čo
pozerám v monitore, tak by bity mali ísť doradu za sebou bez akejkoľvek
parity, ale na druhej strane vždy to prečíta 9 bitov, lebo na začiatku
čítania každého bajtu čaká na nábežnú hranu. Medzi bajty mám pchať nuly
alebo jednotky? V monitore sa to zjavne nesleduje, v dokumentácii tiež o
tom nič nie je, teda apoň som nenašiel, ale ak si nejaký program náhodou
na to potrpí, tak čo tam teda má byť?

Tiež dom doteraz riešil problém so štart bitom pred dátovým blokom
hlavičky. Až po asi dvoch hodinách som zistil, že tam sú štart bity dva,
čo som sa neskôr dočítal aj v popise ordoz emulátora. Takže dokumentácia
je asi na dve veci. :-(

Miloš