[SharpMZ] QD SIOZ80 - odeslani CRC

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Čtvrtek Září 5 12:22:16 CEST 2019

Ahoj,

uz je to prece jen davno, co jsem to resil. Predpokladam, ze mas dokumentaci
od Z80 SIO, ale vubec si nejsem jisty, ze to tam bude popsane. Asi bych to
bral jako 'feature' a emulaci tomu prizpusobil. Jinak koukni do tech mojich
kodu, jestli se to tam taky resi.

Pozn.: V kazdem kodu je alespon jedna chyba a kazdy kod se da optimalizovat.
Po optimalizaci kodu na jeden radek je jistota, ze ten je chybny.

Hodne zdaru ;-)

Mikes

---------- Původní e-mail ----------