[SharpMZ] QD SIOZ80 - odeslani CRC

Michal Hučík - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Čtvrtek Září 5 12:36:43 CEST 2019

No ja to mam ve stavajici emulaci prizpusobeno tomu, ze: cteme status z
B + na A mame nastaveno pocitani a odesilani CRC + je povoleno odesilani
a nejsme v interruptu + spocitane output CRC je vetsi, nez 0 => odesli
CRC ... coz koresponduje s tim co dela ROM.

Ted kdyz se divam do toho ROM kodu, tak si uvedomuju, ze je tam delay
0.7 ms ... Mohlo by to byt tak, ze pokud dojde k prodleve pri odesilani,
tak se posle CRC?