[SharpMZ] Upraveny jednosouborovy Wooky2

Miloš milsa na atlas.sk
Pondělí Srpen 6 23:21:06 CEST 2018

NenahrĂĄ sa to korektne. Diskutovali sme o tom na oldcompe:

http://www.oldcomp.cz/viewtopic.php?f=134&t=2264&hilit=wooky

Je tam aj upravenĂ˝ Wooky, ktorĂ˝ je kratĹĄĂ­ a nahrĂĄ sa korektne.

MiloĹĄ

Dňa 6. 8. 2018 o 10:14 Michal Porteť napísal(a):