[SharpMZ] Upraveny jednosouborovy Wooky2

Michal Porteš portes na post.cz
Pondělí Srpen 6 10:14:14 CEST 2018

Tenhle dlouhy Wooky nebyl urceny pro nahravani z kazety, ale pro jednoduche
spusteni (puvodne vicedilne hry) z diskety. Viz:

http://archivek.ordoz.com/sharpemu/2898

Podle me se to nenahraje korektne ani na skutecnem MZ a tudiz bych nerekl,
ze je to chyba v emu.

MP

---------- PĹŻvodnĂ­ e-mail ----------