[SharpMZ] mz800emu verze 1.0.3

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Středa Březen 2 23:57:23 CET 2016

Ahoj Michale

2) Kdyz neudelas moznost nastavit velikost ramdisku, tak omezis
programatora nejakeho programu aby mohl otestovat autodetekci ramdisku a
funkcnost programu pro jinou velikost. Ne kazdy realny ramdisk ma 512
KB. Stejne jako zalohovatelny ramdisk ma 64 KB, 256 KB nebo 1MB, podle
toho co sehnal majitel pri stavbe.

3) Sharp MZ800 ma rs232 ale nema ethernet. Napr. Martin8bity uspesne si
overil ze rs232 na realnem stroji funguje dobre. Stale existuji pocitace
co maji W7 a funkcni com port.

5) Skoda ze se nedela nejaky soubor s moznosti po ukonceni emulator ho
nejak zpracovat.

6) samozrejme je obecne lepsi mit nastaven rezim MZ700 a pocitat s tim
ze program se sam prepne do rezimu MZ800 ale nelze na to spolehat a
proto je tam ten prepinac a proto romka vybere spravny rezim pred
spustenim programu.

Radek