[SharpMZ] Mam tuseni, ze letos na podzim porostou...

Miloš milsa na atlas.sk
Čtvrtek Září 24 16:59:10 CEST 2015

Aby som nepísal toľko emailov, zhrniem to do jedného:

CCCCCCC:
Michal, mal som tento istý problém v Lazarovi, tiež stlačené C, takže
detekujem, kedy nastane tento stav a C vypnem. Odvtedy je pokoj. Ale to
bol problém v tom, že sa nezavolala udalosť o zdvihnutí klávesy.
Presnejšie povedané, túto udalosť obdrží okno na otvorenie súboru. Hádam
sa jedná v GTK o ten istý problém.

Snapy:
Ja by som sa aj mohol na to dať. Kedysi som nad tým aj rozmýšľal, že
XML, ale bolo by to na úkor miesta. Pamäť by žrala 2x viac a súbor by
bol veľký. Potom by som to určite riešil cez kompresiu ZIP, tak ako je
to v M$ Office alebo LO. Samozrejme, netvrdím, že to bude spravené hneď,
ale predstavoval by som si to tak, že by sa potom pripojili ostatní a
aspoň by podporovali na začiatok načítanie. Pretože načítanie cudzích
snapov si viem dorobiť do svojho emulátora aj ja. A načo taký formát, čo
nikto nepodporuje? Určite ale viem pochopiť, že každý si na to čas
nenájde hneď. Skôr to myslím tak, aby nakoniec ten formát nebol odsúdený
na zánik.

CTC:
Moja prvá emulácia bola len taká, ako som odpozoroval od Zdeňka v
emulátore a narýchlo prečítal niekde z wikipedie. No ale bolo to dočasné
riešenie. Zdeněk nejaké veci tiež rieši jednoduchším spôsobom:
Nastavenie FFFFh do čítača nastaví 10000h a tým sa vyrieši čakanie na
nábežnú hranu. Ja to už mám aj vrátane toho čakania a keď som to na
finál vyladil, tak mi hneď začalo behať zopár programov, keďže moja
emulácia nebola ani zďaleka taká ako Zdeňkova.

Zdeňkove MZS:
Pár chýb som tam našiel. Voľačo s Lo a Hi pri práci s CTC. Ak by sa MZS
uložil akurát v určitom okamihu, tak by načítaný snap zhavaroval. Ja do
môjho snapu ukladám aj zbytočnosti, takže by nemusel byť taký problém s
prepisom na XML. Robil som to kvôli krokovaniu a MZS neposkytovalo
všetky údaje.

Miloš