[SharpMZ] Mam tuseni, ze letos na podzim porostou...

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Čtvrtek Září 24 09:05:43 CEST 2015

Ja jsem uvazoval, ze by snapshot byl v podstate adresar s nekolika
soubory ve kterych by krom obsahu pameti bylo vse ulozeno v txt podobe,
aby si clovek mohl pripadne vse "dokonfigurovat"... Nicmene ja se urcite
do niceho takoveho alespon letos poustet nebudu.

Co bych ted jeste rad dotahnul do konce je podpora dvou typu memextu,
castecna emulace unikarty, 8 bitovy HDD a debugger, pomoci ktereho by
melo byt mozne nakouknout i dovnitr vetsiny chipu, ci periferii a menit
jejich stavy.
Debugger vsak uz od zacatku pisu jako oddelitelnou soucast, protoze
predpokladam, ze pokud by vzniknul napr. klon pro mobilni zarizeni, tak
by tam byl stejne k nicemu.

Pro zajimavost: XML jsem mel implementovany v puvodnim emu, ale prace s
nim mi prisla trochu komplikovana a navic to byla dalsi knihovna na
ktere byl emulator zavisly.
V soucasnem emu jsem se docela vydovadel na mezivrtve cfgfile, do ktere
se registruji moduly a pod nimi elementy. Modul je treba ramdisk.
Elementem jsou pak jeho konfiguracni volby, ktere mohou byt v tuto
chvili BOOL, KEYWORD_ENUM, nebo TEXT. U kazde entity, je povinnost
zaregistrovat default value. Ke kazde entite lze definovat pointr s
odkazem na "zivou" hodnotu v emulatoru, nebo k entite, ci rovnou k
celemu modulu lze povesit callbacky, ktere se volaji pri propagaci
hodnot z cfg do emulatoru,  nebo naopak pri sberu hodnot z emu do
konfigu pro save.
V tuto chvili tam mam casti pro parsing a save natvrdo strukturu INI
souboru, nicmene kdyby to bylo nezbytne nutne, tak to cele lze velmi
jednoduse predelat i na xml, ci kokoliv jineho.

Michal