[SharpMZ] Mam tuseni, ze letos na podzim porostou...

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Září 23 22:31:38 CEST 2015

Vydana verze 1.0.2:

Krom drobnych uprav je opravena chyba v krokovani debuggeru - obcas
(casto) skocil o vice radku.
Take opravena chyba v inline assembleru: chyba pri kompilaci relativnich
variables - k relativni adrese bylo potreba pripocitat jeste delku
kompilovane instrukce.

Pokud jste si dnes nekdo stahli zdrojaky z svn, tak tam byla chyba,
ktera se projevovala spatnou synchronizaci a extremne zhorsenym zvukem v
Linuxu.
Aktualni revize 21 uz by mela byt v "normalu".

Rovnez jsem udelal zmeny v Makefile:

- sdl2-config uz je uveden bez absolutni cesty (tedy jen ten pro LINUX,
verze pro CROSS WIN32 se stale hleda natvrdo v /usr/local/...)

- pridan adresar ./tools ve kterem se nachazeji scripty pro generovani
build_time.c a pro moje kopirovani WIN32 verze do sdileneho adresare,
takze uz to tolik netrpi na to jakou ma kdo verzi make (uvidime co na to
reknou ruzne verze bashe, ale tak sakra funkcni shellscript snad jeste
napsat umim :)

Tak snad uz se tim odstranily problemy s kompilaci, ktere jste mi
vsichni reportovali.

Trochu jsem experimentoval se zvukem v Linuxu, ale nijak daleko jsem
nepokrocil. Dosahnul jsem maleho zlepseni s tim, ze byl zvuk posunuty o
2 obrazovky do zadu, nicmene tech 40 ms uz bylo od ucha saframentsky
znat a zase tak uchvatny ten vysledek nebyl, takze jsem ty experimenty
prozatim ponechal v sdl_audio.c zakomentovane a vratil jsem to do temer
puvodniho stavu.