[SharpMZ] Mam tuseni, ze letos na podzim porostou...

zdeneka na seznam.cz zdeneka na seznam.cz
Čtvrtek Září 24 07:48:26 CEST 2015

Jen krátce k tomu ukládání Snapshotů (*.mzs) - když jsem to kdysi dělal,
bylo to spíš jenom takové řešení z nouze dělané spíš pro hráče her. Na
spoustu věcí jsem tam myslel (různé latche a stavy obvodů během zápisu
prvního z několika bytů), plno jsem jich pochopitelně taky zapomenul. Ono
udělat tohle komplexně a hned napoprvé není fakt tak jednoduché, jak se může
při prvním zamyšlení zdát. Pokud by to někdo ale opravdu řešit chtěl, pak se
přimlouvám za nějaké flexibilní ukládání do XML formátu kde žádná z položek
nebude povinná. Bylo by tedy možné uložit třeba jen  5 KB úsek paměti, k
němu registry Z80.... a nebo taky kompletní stav počítače,stav periferií,
toho co je na disketách, v ramdisku, .... Jen to asi dá tak jak říká Michal
víc práce, kterou (tradičně) nikdo neocení :-)

Zdeněk