[SharpMZ] Unikarta s generatorem VGA obrazu

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondl Kvten 19 23:58:51 CEST 2014

Ahoj Bohousi,

ono to je takove ... no ... at uz pres USB, nebo pres TCP Ushell, nebo
pres webserver ... proste kdyz uz je nutne mit k Sharpu zapnute jeste
navic i PC, tak je to na prdinec ...  Sice to tak tady bezne provozuju -
programuju a kompiluju na PC v Linuxu, vysledek uploaduju pres TCP
Ushell do Unikarty a pres USB si zobrazuju debugovaci hlaseni z
unikarty... ale moc se mi nezamlouva, ze by tohle kombo melo byt
standardem pro "beznou hru/praci".

Napsat OSD bezici na Z80 neni problem, ale k tomu, aby jej bylo mozne
kdykoliv zavolat je potreba NMI a schopnost vratit periferie do stavu, v
jakem byly pred zavolanim preruseni. To se bohuzel ze standardni
sbernice udelat neda a bylo by potreba udelat v Sharpu HW upravu, ktera
by oddelila CPU Z80 od zbytku pocitace.

Ta Unikarti PS/2 klavesnice je v tomto pripade asi nejlepsim adeptem pro
externi ovladac. Skodda, ze moje Unikarta nic z toho nedokaze, ale rikam
si, ze jsem jeste z daleka nevyuzil vse co se z ni da vymacknout, tak se
mi ji zatim nechce upgradovat :)

Kdyby vsak byla nejaka nova Unikarta v navrhu, tak si myslim, ze treba
nejake 3 mikro tlacitka vystavene na zadni casti Unikarty by vubec
nebyly od veci a pohodlne by vystacily na komletni ovladac celeho OSD.

Michal