[SharpMZ] upravena eprom Sharp club Brno

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pátek Březen 7 10:09:03 CET 2014

V priloze je verze JSS 1.3 - pokud to natahnete do emulatoru, tak je
potreba si take zaroven v zalozce CMT musite vypnout ROM patch, jinak to
nenabehne. Pak uz jen restartovat cely emulator - reset nestaci.

Tu tistenou dokumentaci urcite jeste nekde mam, ale bude urcite uplne na
dne nejake krabice ve sklepe :( Kdyby se nenasla nikde jinde, tak bych
se po ni sel podivat. Nicmene tu ROM by asi chtelo sehnat v nejake
novejsi variante.

Michal