[SharpMZ] archivek.ordoz.com

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Pátek Srpen 29 09:57:44 CEST 2014

Ahoj,

za mne souhlas. Ten prispevek je naprosto regulerni, dokonce mne privedl na par zajimavych webu, ktere jsem neznal, i kdyz konkretni stranky uz vetsinou neexistuji. Mne to prijde uzitecne a nechal bych to byt. Oni by tam meli mit regulerni 404 nebo 303, protoze 301 neni pravda.

Cauky

Matin

-----Original Message-----
From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Michal Hucik - ORDOZ
Sent: Friday, August 29, 2014 9:30 AM
To: milsa na atlas.sk; Počítače SHARP MZ a jejich emulátory
Subject: Re: [SharpMZ] archivek.ordoz.com

Milosi super ... archivek (ARCHIV) ma cca 13k stranek. To abych si za chvili najal nejakeho zamestnance, ktery bude tyhle (podle mne naprosto
hloupe) zadosti resit.

Dival jsem se na ten jejich web a na to co se deje, kdyz se klikne na ten Zydkuv odkaz. Myslim si, ze je Google penalizuje zaslouzene a to predevsim za to, ze jsou idioti, nedodrzuji RFC a vinu svaluji na ty, kteri k nim odkazuji.
Ta jejich stranka nevraci 404 - not found, ale 301 - moved pernammently ... a to vede na jejich homepage, coz Google povazuje za SEO podraz.
Kdyz uz mermomoci chteli, abych skoncil na HP, tak mi meli dat alespon kod 303 ... S takovymi "webmastery" je pak tezke porizeni.

Tim to povazuju za vyrizene - na archivku nic menit nebudu.