[SharpMZ] archivek.ordoz.com

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pátek Srpen 29 09:30:17 CEST 2014

Milosi super ... archivek (ARCHIV) ma cca 13k stranek. To abych si za
chvili najal nejakeho zamestnance, ktery bude tyhle (podle mne naprosto
hloupe) zadosti resit.

Dival jsem se na ten jejich web a na to co se deje, kdyz se klikne na
ten Zydkuv odkaz. Myslim si, ze je Google penalizuje zaslouzene a to
predevsim za to, ze jsou idioti, nedodrzuji RFC a vinu svaluji na ty,
kteri k nim odkazuji.
Ta jejich stranka nevraci 404 - not found, ale 301 - moved pernammently
... a to vede na jejich homepage, coz Google povazuje za SEO podraz.
Kdyz uz mermomoci chteli, abych skoncil na HP, tak mi meli dat alespon
kod 303 ... S takovymi "webmastery" je pak tezke porizeni.

Tim to povazuju za vyrizene - na archivku nic menit nebudu.