[SharpMZ] archivek.ordoz.com

Radek Suk suk na softex.cz
Pátek Srpen 29 11:44:08 CEST 2014

Michale je dobre ze jsi zjistil pravou pricinu problemu a ze jsi ho i
verejne popsal. Osobne bych zadny prispevek neupravoval, protoze to je
jako vytrhavani stranek nebo zacernovani textu za protekoratu a nasledne
i v letech potom. Archiv ma odrazet realny stav v te dobe kdy se to
psalo. To ze informace jiz neni aktualni neni podstatne. Co se tyce
WD2791 tak co vim ma Petr stale velkou zasobu pro vsechny Sharpisty
sveta a o zbytek se pripadne postara Ebay.

Radek