[Ondra] merry xmass

Martin M1 backtozx na gmail.com
Úterý Prosinec 27 15:13:55 CET 2016

Je to naozaj subjektivne. Ja sa posuvam vzdy po jednotlivych krokoch.
Ale programovat dve verzie ovladania sa mi javi ako zbytocne. Bez
problemov ide pouzit aj existujuce, ja si to "odtukam" po kuskoch.
V CP/M som pouzil autorepeat tak, ze po prvom stlaceni bol dlhsi
timeout, kym nastalo prve zopakovanie klavesy, a potom sa uz klavesa
opakovala s kratsim timout-om. Ale to pre hry tiez nie je
najvhodnejsie riesenie.

M1

Dňa 27. decembra 2016, 13:17, u b <ub880d na zxmail.org> napísal/a: