[Ondra] merry xmass

u b ub880d na zxmail.org
Úterý Prosinec 27 13:17:22 CET 2016

Nuz ved nech sa vyjadria ini, ja si prave naopak myslim ze v tejto hre
nie je Tvoj sposob ovladania vhodny.

V tetrisoch je sirka obrazovky 10, a standardne novy dielik zacne padat
v strede, treba sa nan pozriet a rychlo vykalkulovat kam ho umiestnit.
Nasledne ho na dane miesto presunut co znamena cca 5 tahov plus nejake
rotacie a dielik je umiestneny. Smerom hore sa posuvat neda a smerom
dolu to plynule pada automaticky ;]. Potom dalsi dielik zasa zo stredu,
zas 5 tahov+rotacie...

V tejto hre je sirka miestnosti 15+1, ta +1 je vo velkom pocte pripadov
stena, ale niekedy tam je prechod na opacnu stranu obrazovky. Takze, ak
clovek riesi level postupne, tak si vzdy zanalyzuje kus miestnosti
(alebo aj celu) a potom chce vymysleny postup co najplynulejsie
aplikovat. Mne osobne sa nepozdava aby som musel stlacat 14krat jeden
klaves, ked chcem prejst z jednej strany miestnosti na druhu.

Kazdopadne si viem predstavit, ze je to ciste subjektivna zalezitost a
co jednemu vyhovuje to druhemu vyhovovat nemusi, bez akychkolvek
zdovodnovani ;] Nakoniec, nejaky prepinac dat do menu nie je problem a
tak si bude moct zapnut plynule ovladanie alebo sekane ovladanie kazdy
podla svojich preferencii.

ub