[Ondra] merry xmass

Miloslav Martinka mmartinka na volny.cz
Úterý Prosinec 27 19:31:40 CET 2016


Zdravím, včera jsem otestoval jak hru Numeris, tak Snake a nepozoroval 
jsem žádný problém s ovládáním. I když je to možná způsobeno mím 
respektem k Ondrovi, tím myslím že si dávám více pozor na stlačení 
kláves. Také myslím že většina (ti co si pouze hrají) způsob ovládání 
neřeší a berou to jako součást hry.
Jinak za mě moc díky za new games, hlavně Snake mě potěšil je to opravdu 
pěkná logická hra.
mmartinka

Dne 12/27/16 v 3:13 PM Martin M1 napsal(a):
> Je to naozaj subjektivne. Ja sa posuvam vzdy po jednotlivych krokoch.
> Ale programovat dve verzie ovladania sa mi javi ako zbytocne. Bez
> problemov ide pouzit aj existujuce, ja si to "odtukam" po kuskoch.
> V CP/M som pouzil autorepeat tak, ze po prvom stlaceni bol dlhsi
> timeout, kym nastalo prve zopakovanie klavesy, a potom sa uz klavesa
> opakovala s kratsim timout-om. Ale to pre hry tiez nie je
> najvhodnejsie riesenie.
>
> M1
>
> Dňa 27. decembra 2016, 13:17, u b <ub880d na zxmail.org> napísal/a:
>> Nuz ved nech sa vyjadria ini, ja si prave naopak myslim ze v tejto hre
>> nie je Tvoj sposob ovladania vhodny.
>>
>> V tetrisoch je sirka obrazovky 10, a standardne novy dielik zacne padat
>> v strede, treba sa nan pozriet a rychlo vykalkulovat kam ho umiestnit.
>> Nasledne ho na dane miesto presunut co znamena cca 5 tahov plus nejake
>> rotacie a dielik je umiestneny. Smerom hore sa posuvat neda a smerom
>> dolu to plynule pada automaticky ;]. Potom dalsi dielik zasa zo stredu,
>> zas 5 tahov+rotacie...
>>
>> V tejto hre je sirka miestnosti 15+1, ta +1 je vo velkom pocte pripadov
>> stena, ale niekedy tam je prechod na opacnu stranu obrazovky. Takze, ak
>> clovek riesi level postupne, tak si vzdy zanalyzuje kus miestnosti
>> (alebo aj celu) a potom chce vymysleny postup co najplynulejsie
>> aplikovat. Mne osobne sa nepozdava aby som musel stlacat 14krat jeden
>> klaves, ked chcem prejst z jednej strany miestnosti na druhu.
>>
>> Kazdopadne si viem predstavit, ze je to ciste subjektivna zalezitost a
>> co jednemu vyhovuje to druhemu vyhovovat nemusi, bez akychkolvek
>> zdovodnovani ;] Nakoniec, nejaky prepinac dat do menu nie je problem a
>> tak si bude moct zapnut plynule ovladanie alebo sekane ovladanie kazdy
>> podla svojich preferencii.
>>
>> ub
>>
>>
>>
>> On 12/26/2016 09:13 PM, Martin M1 wrote:
>>> Ked som pisal NUMERIS, trochu som bojoval s riesenim klavesnice, aby
>>> bol pohyb dobre ovladatelny, vyskusal som rozne timeouty na
>>> autorefresh, ale nakoniec som to vyriesil uplne jednoducho, na
>>> stlacenie sa vykona iba jeden pohyb a dalsi pohyb je mozny, az ked je
>>> medzitym naskenovanie aspon jedenkrat nestlacenie ziadnej klavesy.
>>> Potom co stlacenie to krok. Myslim, ze aj v tejto hre by to stacilo.
> _______________________________________________
> Ondra mailing list
> Ondra na mail.ordoz.com
> http://mail.ordoz.com/mailman/listinfo/ondra
>



Další informace o konferenci Ondra