[Ondra] merry xmass

Martin M1 backtozx na gmail.com
Pondělí Prosinec 26 21:13:57 CET 2016


Ked som pisal NUMERIS, trochu som bojoval s riesenim klavesnice, aby
bol pohyb dobre ovladatelny, vyskusal som rozne timeouty na
autorefresh, ale nakoniec som to vyriesil uplne jednoducho, na
stlacenie sa vykona iba jeden pohyb a dalsi pohyb je mozny, az ked je
medzitym naskenovanie aspon jedenkrat nestlacenie ziadnej klavesy.
Potom co stlacenie to krok. Myslim, ze aj v tejto hre by to stacilo.

M1

Dňa 26. decembra 2016, 14:47, u b <ub880d na zxmail.org> napísal/a:
> Tato hra je re-implementaciou rovnomennej hry na ZX Spectrum od Einara
> Saukasa, takze stadial som na nu prisiel ;]. V zx verzii hry je ten
> druhy level, ktory si si musel kreslit az 40dsiaty ;] Ako som pisal,
> tuto som dal len posledne 4 levely zo zx verzie, lebo tie kompletne
> designoval Einar a mam od neho povolenie ich pouzit. Tie predchadzajuce
> dizajnoval iny clovek, ten ktory naprogramoval povodnu webovu hru (na
> motivy ktorej vznikla aj zx verzia) Lime Rick. Aj jemu som uz mail s
> otazkou moznosti pouzitia jeho levelov poslal, ale zatial sa mi neozval.
>
> Tlacidlo Spat nie je ani v zx verzii a asi je to tak lepsie, clovek si
> aspon trochu precvici aj pamat (specialne v tych dvoch predposlednych
> leveloch, kde sa cela obrazovka prechadza dvakrat s roznymi zaciatocnymi
> podmienkami). A, ako som pisal, ovladanie este doladim, lebo aj mne sa
> uz podarilo ze had presiel viac dielikov ako som chcel, kvoli citlivemu
> ovladaniu a mojmu neskoremu pusteniu klavesu ;].


Další informace o konferenci Ondra