[SharpMZ] MZ800 Emulátor na linuxe - chyba obrazu

Michal Hučík - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Listopad 13 22:20:43 CET 2019

Ahoj Jano,

v Linuxu si obcas nerozumi uplne nejlepe SDL s driverem grafny. Zkus si
pravym tlacitkem vyvolat menu, nasledne Display -> Forced Full Screen
Redrawing Enable ... dej vedet, zda to pomohlo.

BTW: pokud si kompilujes vlastni binarku, tak si na SourceForge stahni
verzi z SVN - jsou tam nejaka vylepseni a bugfixy, ale jeste toho neni
tolik, aby to stalo za vydani nove verze.

Michal