[SharpMZ] MZ800 Emulátor na linuxe - chyba obrazu

Ján Koštial jan.kostial na datarix.sk
Úterý Listopad 12 22:14:31 CET 2019

Tak som vylaboroval, že obraz sa vykreslí/prekreslí pri zmene veľkosti okna.
To platí aj o úvodnej obrazovke - po zapnutí je čierna alebo ČB pruhy,
ale keď zmením veľkosť okna tak sa zobrazí ( to modré menu s voľbami
F,Q,C,M).

J.