[SharpMZ] MZ800 Emulátor na linuxe - chyba obrazu

Ján Koštial jan.kostial na datarix.sk
Čtvrtek Listopad 14 08:50:53 CET 2019

Ahoj Michal,

vďaka, /Display -> Forced Full Screen Redrawing Enable/pomohlo.

Pri kompilácii SVN snapshotu sa vyskytol malý problém - nemám
nainštalované svn:
./tools/create_buildtime.sh
./tools/create_buildtime.sh: 1: ./tools/create_buildtime.sh: *svn: not
found*
-e
./tools/create_buildtime.sh - ERROR: can't SVN get revision info

Vyriešil som to nastavením revision v skripte create_buildtime.sh natvrdo:

#REVISION_TXT=`svn info|egrep "^Revision:"`
*REVISION_TXT="Revision:203"*

Potom kompilácia zbehla v poriadku.
Drobná vec - v závere sa kopírujú resources do adresára dist, ale
neskopírujú sa všetky potrebné.
Minimálne adresár vkbd chýba - nie je možné zobraziť virtuálnu klávesnicu.
V Readme je síce napísané, že ui_resources treba nakopírovať ručne,
ale keď už to ten build robí, bolo by dobré to urobiť to kompletne.

Trochu mi blbne zvuk - sem tam to v reprákoch praská - hlavne pri
vyvolaní menu emulátora.

Mal by som k funkcionalite nejaké nápady na vylepšenia.
Ak chceš o tom podiskutovať, môžeme založiť nové vlákno.

Jano