[SharpMZ] Chyba v emulaci FDC - tyka se i Unikarty

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Leden 17 20:15:15 CET 2018

Proc neuzavirat handle? Tim by se nic moc nevyresilo - pravda, jedine
cemu by to mohlo pomoci je ten MZT a to je zajimava myslenka, nicmene
predstava, ze se ponecha otevrena klika k souboru mne prece prilis
nelaka ...

Nicmene jak uz tady padlo: pokud jste zachovali kompatibilitu s jadrem
puvodniho API, tak postaci, kdyz manager pred spustenim MZF nastavi
zmenu pracovniho adresare. Spusteny program si pak muze zavolat READDIR
./ a tak najit sve doplnkove casti...