[SharpMZ] Chyba v emulaci FDC - tyka se i Unikarty

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Středa Leden 17 19:08:41 CET 2018

Ahoj,

ale to by znamenalo, ze pred spustenim programu neuzavres handle a v
programu se k nemu nejak vratis. To muze fungovat pro nove nebo upravene
programy. Otazkou zustava, kdo bude stavajici programy upravovat (zatim asi
nikdo) a kdo bude psat nove. Kdybych psal nejaky novy program, tak neni
problem si handle dalsi(ch) casti otevrit pres API unikarty, nacist a pak
korektne uzavrit. To bych radeji poresil v programu a nespolehal na to, ze
mi to fw zachova. Treba souborovy format .mzt to tak dela a ma ulozenu celou
hravicku kazdych dalsich casti. Existuje nejaky (jakykoliv) program, ktery
to tak nedelal a nacital primo kontext datoveho souboru?

Mikes

---------- Původní e-mail ----------