[SharpMZ] hra AddTris

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Prosinec 14 14:51:16 CET 2016

Super. Jen by to mozna chtelo malinko rozsirit herni principy. Navrhnul
bych:

- rychle shozeni sipkou dolu

- pro vetsi variabilitu by napr. mohla byt fronta padajicich cisel vetsi
a hrac by sipkou nahoru mezi nimi listoval a tim by menil hodnotu (v
tomto duchu by toho slo asi vymyslet vic, nicmene by to chtelo vyzkouset
zabavnost/hratelnost)

Michal