[SharpMZ] hra AddTris

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Středa Prosinec 14 19:45:25 CET 2016

Ahoj,

perfektni, diky moc! Zkusim na sviste doma ;-) Nicmene ta sipka dolu, jak navrhoval Michal, by byla fajn a mohlo by to zrychlovat, aby byl trochu adrenalin ;-)

Krasny den

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Vaclav Peroutka
Sent: Wednesday, December 14, 2016 1:05 PM
To: sharpmz na mail.ordoz.com
Subject: [SharpMZ] hra AddTris

Ahoj,

poptával jsem tu relativně nedávno výuku matematiky pro mé děti. Nakonec se mi povedlo rozjet Tobiho i z floppy disku (malá úprava kvůli nahrávání VOICE-FA00) a taky Maths Quest (úprava zvuků díky různým adresám POKEů v S-BASICu a Disk Basicu).

Nicméně jsem si dal lehkou práci a napsal v ASM hru ADDTRIS, neboli klon Tetrisu kde padající číslo musí být součet čísel pod ním. Sedmileté děti si s tím celkem vyhrají, ale pro dospělé to je nakonec trochu nuda. Pro dlouhé zimní večery to však může být i zábavné.

Hra je v příloze.

Myslím, že mí kluci přes Vánoce ještě rádi zapnou Sharpa :-)