[SharpMZ] hra AddTris

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Středa Prosinec 14 13:05:29 CET 2016

Ahoj,

poptával jsem tu relativně nedávno výuku matematiky pro mé děti. Nakonec se
mi povedlo rozjet Tobiho i z floppy disku (malá úprava kvůli nahrávání VOICE
-FA00) a taky Maths Quest (úprava zvuků díky různým adresám POKEů v S-BASICu
a Disk Basicu).

Nicméně jsem si dal lehkou práci a napsal v ASM hru ADDTRIS, neboli klon
Tetrisu kde padající číslo musí být součet čísel pod ním. Sedmileté děti si
s tím celkem vyhrají, ale pro dospělé to je nakonec trochu nuda. Pro dlouhé
zimní večery to však může být i zábavné.

Hra je v příloze.

Myslím, že mí kluci přes Vánoce ještě rádi zapnou Sharpa :-)