[SharpMZ] MB Sharp na pitvání

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Středa Duben 27 20:41:33 CEST 2016

Hezky, dvoumikron. Já zjistím, co by se dalo udělat s tím mikroskopem.

Od: Radek Suk <suk na radeksuk.cz>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 27. 4. 2016 17:28:03
Předmět: Re: [SharpMZ] MB Sharp na pitvání

"

Ja jsem reagoval na vetu "- kdyz udelame pristi akci napr. v Karlovicich,
tak to sice ani zdaleka nebude uprostred republiky, ale aspon se treba
dostane mohamed k hore :) " a u Mikese je jeho emailu videt ze je z
Bruntalu. Dulezite je ze vime ze mame mikroskop. Buhuzel nemame zatim
obsluhu :-).

Kdyz by nekdo umel vyjmout cip ven a udelat fotku s velkym rozlisenim, tak
aby nejaky program to mohl prevest do nejake struktury co se da pocitacove
zpracovat, tak si umim predstavit ze se to desifruje.  Propojeni bude na
vrchni strane a tak kdyz pujde poradne detailne videt tato vrstva a kam co
vede, tak by se melo desifrovat zapojeni. Narozdil od ZX ULA zde nemaji byt
zadne odpory nebo neco podobneho. Je to jen 4104 tranzistoru a jinak receno
1000 logickych hradel. V priloze posilam datasheet obvodu. Snad to nekomu
pomuze.

Jinak soucasne "levne" FPGA bezi na rychlosti 333 MHz a zanedlouho budou i
500 MHz a u nich uz pujde na 100% udelat synchronni navrh se zpozdenim 2 ns
jako mel original. Uz ted by to bylo hodne podobne originalu.

Radek