[SharpMZ] MB Sharp na pitvání

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Středa Duben 27 17:27:37 CEST 2016

Ja jsem reagoval na vetu "- kdyz udelame pristi akci napr. v
Karlovicich, tak to sice ani zdaleka nebude uprostred republiky, ale
aspon se treba dostane mohamed k hore :) " a u Mikese je jeho emailu
videt ze je z Bruntalu. Dulezite je ze vime ze mame mikroskop. Buhuzel
nemame zatim obsluhu :-).

Kdyz by nekdo umel vyjmout cip ven a udelat fotku s velkym rozlisenim,
tak aby nejaky program to mohl prevest do nejake struktury co se da
pocitacove zpracovat, tak si umim predstavit ze se to desifruje.
Propojeni bude na vrchni strane a tak kdyz pujde poradne detailne videt
tato vrstva a kam co vede, tak by se melo desifrovat zapojeni. Narozdil
od ZX ULA zde nemaji byt zadne odpory nebo neco podobneho. Je to jen
4104 tranzistoru a jinak receno 1000 logickych hradel. V priloze posilam
datasheet obvodu. Snad to nekomu pomuze.

Jinak soucasne "levne" FPGA bezi na rychlosti 333 MHz a zanedlouho budou
i 500 MHz a u nich uz pujde na 100% udelat synchronni navrh se zpozdenim
2 ns jako mel original. Uz ted by to bylo hodne podobne originalu.

Radek