[SharpMZ] MB Sharp na pitvání

zdeneka na seznam.cz zdeneka na seznam.cz
Středa Duben 27 12:38:03 CEST 2016

Chlapi, fakt myslíte, že by se to GDG dalo takhle “hacknout” ? Byla by to
bomba, ale za sebe to vidím spíš jako sci-fi. Jako rozcvičku můžete zkusit
vzít třeba EPROM s okýnkem – tam nemusíte nic leptat a výsledek si snadno
ověříte jejím vyčtením :-)

Zdeněk

From: Pavel Zelezo
Sent: Wednesday, April 27, 2016 12:06 PM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory
Cc: Michal Medek
Subject: [SharpMZ] MB Sharp na pitvání

Ahoj,

MB tu mám, pokud někdo pojedete okolo tak "daruji za odvoz".

Nebo si řekněte, na jakou adresu to mám poslat poštou.

Nějaký mikroskop mají také v pražském brmlabu,

ale jen jsem ho tam zahlédl,  kontak na "vlastníka" nemám.

Pavel

- docela by mne zajimalo nakolik je opravdu realne dnes dozleptat to GDG a
definitivne odhalit vsechna jeho tajemstvi (mam pocit, ze Pavel Zelezo mi
rikal, ze ma doma jeden Sharpi MB, ktery je rozleptany od vytekleho
elektrolytu - IMHO idealni adept na darcovstvi GDG :)

=