[SharpMZ] Problém s Unikartou

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Duben 22 18:30:38 CEST 2014

Ahoj,

nezkoumal jsem zda jsi zachoval puvodni FW z nasi Unikarty, nicmene tam
je to udelane tak, ze pokud je SD karta necitelna/nepritomna, nebo pokud
na ni neni nalezen Quickdiskovy zavadec, tak se prave zobrazi nejake
logo + chybova hlaska - je to Sharpacky programek, ktery je nakompilovan
primo do FW.

Michal