[SharpMZ] Problém s Unikartou

PvvS webmaster na svetmhd.net
Úterý Duben 22 19:11:03 CEST 2014

Je to takto. Kdyz zapnu SHARPa, tak 2* pipne, VGA jede, ovsem nabehne
pouze standartni sharp vyber. Toto je nezavisly na tom zda tam je, nebo
neni SD karta. Zkousel jsem i ten formatovac a bez rozdilu. Zkusim jeste
vymenit ctecku SD karet a  prinejhorsim procesor. Stejne budu objednavat
soucastky na MZ simulator...

PvvS