[SharpMZ] Problém s Unikartou

bohumil.novacek na email.cz bohumil.novacek na email.cz
Úterý Duben 22 14:18:42 CEST 2014

Ahoj,

  to je divné, unikarta totiž žádné logo nemá. Když leze z VGA na unikartě
obraz, tak je asi flashnutá správně, a sharp by měl při startu pípnout
dvakrát,
jednou sám, jednou po resetu od karty.

Pozor na přepínače na unikartě, jeden přehazuje řadič FDD na jiné porty,
takĹľe doporuÄŤuju nechat oba v poloze OFF.

A nakonec SD karta může být špatně naformátovaná, v PC se to nepozná,
třeba wokna si berou z bootu karty jen to co je zajímá a chyby tak ignorují,
doporučuju karty před použitím formátovat speciální aplikací:
https://www.sdcard.org/downloads/formatter_4/
a né šidítkem z woken.

VĂ­c asi poradit neumĂ­m
Bohouš

---------- Původní zpráva ----------
Od: PvvS <webmaster na svetmhd.net>
Komu: sharpmz na mail.ordoz.com
Datum: 22. 4. 2014 13:26:27
Předmět: [SharpMZ] Problém s Unikartou

"Po delší době jsem vytáhl Sharpa a kdyz jsme ho zapl, tak sice obraz na
VGA naběhl, ale už nenaběhlo logo unikarty. Jenom klasika výběr cassete
a monitor. SD karta je vlozena, soubory na ni jsou.. Pro jistotu jsem
znovu flashl firmware UNICARDmk3_r9.dfu, na sd kartu nahral adresář
unicard z unicard_sdmmc_2011-09-28.rar. A nic ..