[SharpMZ] MZ-1500 implicitni obsah RAM po zapnuti

Michal Hučík - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Březen 12 08:06:27 CET 2019

OK, diky. Myslel jsem si, ze ten muj Sharp to bude mit jinak, protoze mi
v nem Reverz musel vymenit vyhorele pameti za nove.

Tech vycuhujicich 8% bych videl jako dusledek starnuti tech pameti, nebo
mozna jen nejakych kondenzatoru, coz ovlivnuje startup obvodu.

Michal