[SharpMZ] MZ-1500 implicitni obsah RAM po zapnuti

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Pondělí Březen 11 23:47:39 CET 2019

Michale tak jsem zapnul jeden MZ-1500, bohuzel prvni ma nejak rozhozenou
synchronizaci a tak jsem zapnul jiny. Na tom vidim ze vzdy na xx00 je ff
00 ff 00 ff 00 ff 00 a na xx80 je to 00 ff 00 ff 00 ff 00 ff.

Ale pozor. Ne vsude mam tento pattern. Obcas je nekde bit nahozen
obracene. Klidne muzu rici ze 8% bunek nema 00 nebo ff.

Radek