[SharpMZ] OT: Sháním nadšence s trochou volného času pro pomoc s debugem z80 softwaru. Není to Sharp

Hynek Sladký econf na centrum.cz
Úterý Leden 8 18:51:07 CET 2019

Zdravim,

kdysi jsem si 'hral' s CP/M na eZ80 - nebyl to port CP/M, ale prepsany
system do C se souborovym systemem FAT na SD karte. Pro ladeni jsem si
napsal simulator na PC, jadro systemu jsem pouzil stejne, souborovy
system pak pristupoval na disk PC.
Pro cteni/zapis jsem tam mel pole 512B sektoru v RAM. Protoze eZ80 i PC
ma dostatek pameti, nebyl s tim zadny problem. Tato pamet byla mimo
beznou aplikacni pamet 64KB CP/M.
Zkousel jsem neco podobneho zprovoznit na Z180, ale tam jsem zatim nebyl
uplne uspesny, hlavne kvuli slozitemu hlidani strankovani.

Hynek