[SharpMZ] QD radic

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Pátek Srpen 16 10:41:10 CEST 2019

Jestli jsem to pochopil spravne ja, tak jeden signal je reset co
resetuje mechaniku - ten je vyveden ze Sharpa z vyvodu reset. Dalsi
signal je z RSTB a ten "nuluje" dekoder signalu smerem z mechaniky do
radice. Posledni je ten signal co spousti motor a tim padem muze
mechanika se tocit a hlavicka se presunovat po mediu.

Radek