[SharpMZ] hdl

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pátek Květen 25 08:55:58 CEST 2018

Ahoj Radku,

pred nejakou dobou jsem tady do konfy posilal programek na zmereni frq.
signalu cursoru a co si pamatuju, tak se nam tu seslo +/- 10 vysledku a
kazdy uplne jiny. Bohous pak k tomu tusim tady, nebo na Oldcompu psal
nejake povidani a mam pocit, ze tam padlo i neco takoveho, ze s vazbou
na cursor reset je tam jeste nejaky vztah diky kteremu muze byt prvni
pulz jiny, nez ty ostatni.
Vzhledem k tomu jak velky melo tehdy to mereni rozptyl jsem nakonec
usoudil, ze se vubec nic nestane, kdyz v emulatoru odvodim delku pulzu
podle GDG hodin.

Stejne tak jsem to udelal se signalem TEMPO. Nicmene stejne jako ty jsem
take na tomto signalu nameril trochu vyssi hodnotu. V emulatoru jej
nakonec odvozuji podle radkoveho zatemneni.

Obavam se, ze presnost obou signalu se u Sharpa muze navic menit s
rostoucim vekem i s okolni teplotou.

Michal