[SharpMZ] Business World - nahrávání z Unikarty

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Středa Leden 24 09:28:49 CET 2018

Jsem rád Michale, že si to pamatuješ líp, než já :-) Já vím, že se nějaké
změny dělaly. No a nakonec se to povedlo a hry, které se napoprvé nevejdou
do RAMky, se dají upravit pro fungování na unikartě.

"
Vasku, neupravoval jsem ti prece FW Unikarty, ale kod managera, ktery s
tim API pracoval nevhodnym zpusobem ...

"