<html><body><br>Jsem rád Michale, že si to pamatuješ líp, než já :-) Já vím, že se nějaké změny dělaly. No a nakonec se to povedlo a hry, které se napoprvé nevejdou do RAMky, se dají upravit pro fungování na unikartě.<br><br><blockquote data-email="ordoz@ordoz.com">
<br>Vasku, neupravoval jsem ti prece FW Unikarty, ale kod managera, ktery s 
<br>tim API pracoval nevhodnym zpusobem ...
<br>
<br>
<br>Dne 23.1.2018 v 19:09 Vaclav Peroutka napsal(a):
<br>&gt;
<br>&gt; Ahoj Mikeši,
<br>&gt; rozdíl je ten, že nevím, jaké máte poslední API na unikartě. Michal 
<br>&gt; Hučík mi upravoval kód na staré unikartě, aby se nenuloval aktuální 
<br>&gt; adresář po dočtení souboru, a možná nějaké další drobnosti.
<br>&gt;
<br>&gt; Vašek
<br>
<br></blockquote></body></html>