[SharpMZ] Chyba v emulaci FDC - tyka se i Unikarty

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Leden 17 20:29:09 CET 2018

Tak se divam do kodu sveho managera a tam je to predavano (do ROM :)
pres 'BC:

         ld      bc, 0x0100      ; nastaveni load device CMT
         exx
         ld      hl, 0x1102      ; header SIZE
         jp      0xecfc          ; spust to z ROM

Je to uz temer 10 let, kdy jsem delal na prvni verzi Unikarty, tak uz
mam mozna neco v mlze. Udaj o tom co a v jakem registru predat mam s
nejvetsi pravdepodobnosti z poznamek v komentovanem vypisu ROM. Nechce
se mi jej ted dohledavat, ale predpokladam, ze 0xecfc se postara o
spravne umisteni programu v pameti, pak provede EXX a JP na strt adresu
natazeneho programu.

Michal