[SharpMZ] Chyba v emulaci FDC - tyka se i Unikarty

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Středa Leden 17 19:22:42 CET 2018

Ahoj,

jak preda ROMce? Vzdyt ROMka na to nema zadnou podporu. A predavani cisla
(je to pres BC registr), pokud vim, pouzivaji jen BASICy aby nastavily
DEFAULT zarizeni, kde hledaji "AUTO RUN". Bez upravy o zadnem unicard
manageru nevi. Korektni kontext je CMT, RAM a QD (nebo mozna FD). Nova verze
manageru to rezi pres QD a na image QD diskety jsou ostatni soubory. Krome
toho uz nic nepridava a ani BASIC nic jineho neceka.

Mimochodem ten parametr se predava pres aktualni BC, ne pres stinovy. V
nekterych zdrojovych kodech jsem to videl spatne. A treba MZ-1500 to ma
jinak implementovane nez MZ-800. Ale vysledek je stejny.

Ta vlastni modifikace v BASICu je jen proto, aby se poprve spoustel "AUTO
RUN" a pozdeji (po CTRL+RESET) uz ne. Vychazim z disassemblovaneho/
zdrojoveho kodu nekolika BASICu.

Mikes

---------- Původní e-mail ----------