[SharpMZ] SharpMZ Digest, Vol 46, Issue 1

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Støeda Únor 28 08:51:00 CET 2018

Ahoj,

nebo patice (?)

Jinak si myslim, ze kdyz ucvakas vyvody od ROMky (a obetujes ji), tak pak uz
by se jednotlive vyvody daly bez vetsiho rizika vyndat. A pak dat tu patici.

S cinem (a zvlaste kdyz je stary a zvetraly) delam to, ze ho zaliju vetsim
mnozstvim noveho a pak ho odsavam dohromady. Vetsinou to pak jde lepe.

Mikes

---------- Původní e-mail ----------
Od: Radek Suk <suk na radeksuk.cz>
Komu: sharpmz na mail.ordoz.com
Datum: 27. 2. 2018 20:57:37
Předmět: Re: [SharpMZ] SharpMZ Digest, Vol 46, Issue 1
"
Co vim tak deska je 4-vrstva a cin je trosku jiny nez obvykle. Proto je
problem bezproblemove vyndat soucastku. Ne ze by to neslo ale je to docela
risk. Proto kdo uz mel desku na stole premysli, ze lepsi reseni je nechat
tam nozicky (ucvakat obvod) a na ty pripajet nove obvody za pripadne
poskozene.

V tomto konkretnim pripade neni nic poskozene ale bude problem tam dat jinou
eprom, ktera bude jinak ovladat QD.

Radek