[SharpMZ] WIFI aplikace pro MZ-800

JZ joe4 na post.cz
Sobota Říjen 7 23:00:04 CEST 2017

Já jsem něco zkoušel v LUA a skončil u ESPEasy, který má webové rozhraní,
moŞností pouŞití tam je hromada, ale jestli by se to dalo vyuŞít i pro SHARP
to neuĹĄim.

https://www.letscontrolit.com/wiki/index.php/ESPEasy

---------- PĹŻvodnĂ­ e-mail ----------
Od: Michal Hucik - ORDOZ <ordoz na ordoz.com>
Komu: sharpmz na mail.ordoz.com
Datum: 5. 10. 2017 21:07:24
Předmět: Re: [SharpMZ] WIFI aplikace pro MZ-800
"

No prave kdyz jsem si jen v rychlosti proletel ocima ten datasheet, tak mi
prislo, ze kdyby treba dnes nekdo navrhoval zarizeni jako je Unikarta, tak
by to tam v podstate mohl pouzit jako hlavni procesor - akorat by bylo
potreba si konvertovat 5V vstupy.
Ja prave ted zvazuju, ze si nejaky kousek objednam k tomu, abych si z nej
postavil prachsprosty bezdratovy WIFI teplomer :)