[SharpMZ] WIFI aplikace pro MZ-800

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Čtvrtek Říjen 5 21:08:00 CEST 2017

No prave kdyz jsem si jen v rychlosti proletel ocima ten datasheet, tak
mi prislo, ze kdyby treba dnes nekdo navrhoval zarizeni jako je
Unikarta, tak by to tam v podstate mohl pouzit jako hlavni procesor -
akorat by bylo potreba si konvertovat 5V vstupy.
Ja prave ted zvazuju, ze si nejaky kousek objednam k tomu, abych si z
nej postavil prachsprosty bezdratovy WIFI teplomer :)